Wwe Rpg
~~'HOŞGELDİNİZ'~~

WWERPG'NİN EN İYİ ADRESİNDE İYİ VAKİT GEÇİRMENİZİ DİLERİZ ! Smile

WWERPG-BT YÖNETİM


Wwe Rpgnin Tek Adresi
 
AnasayfaKapıTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2, 3, 4  Sonraki
YazarMesaj
Save_Us.Y2J
Üst Düzey Adminstatör
Üst Düzey Adminstatör


Mesaj Sayısı : 1135
Rep : 1291
Rep : 15
Kayıt tarihi : 30/06/10

MesajKonu: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 5:32 pm

PARTİYE HERKES DAVETLİDİR AMA LÜTFEN CIVITMAYINIZ (ÖZELLİKLE REY) Very Happy

ALIN YEMEKLER Very Happy


BÜTÜN YEMEKLER VAR HEPSİNİ KOYMAK İSTEMİYORUM TIKININ LAN Very Happy
YATAĞA YATIP YEDİKLERİNİZİ SİNDİRİN Very Happy



SIRADA DİSCO VE PS 3 VAR
KOP KOP Very Happy


MESLEĞİNİZİ YAPIN Very Happy


VE DİĞER SPORLAR
EĞLENMENİZE BAKIN HERKES DAVETLİDİR!!!

Her eşy var havuz var aqua parklı ve kızlarrr Very Happy

Megan Fox Vb... tüm ünlüler burdaaa
______________________________________________________________


Jericho gelir viski alır yudumlar ve Meganın yanına gider selam canım der ve çok güzelsin der ona ve onada viski ısmarlar

_____________________________






Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwerpg-bt.yetkinforum.com
Randy Orton
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 183
Rep : 179
Rep : 0
Kayıt tarihi : 01/07/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 5:34 pm

Randy gelir selam admım güzel parti der ve gel ps 3der

_____________________________

Randy Orton ..!! The Viper ..!!

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Save_Us.Y2J
Üst Düzey Adminstatör
Üst Düzey Adminstatör


Mesaj Sayısı : 1135
Rep : 1291
Rep : 15
Kayıt tarihi : 30/06/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 5:37 pm

Hadi lan der ve meganı dudağından öper ve Hadi havuza girelim der ve Cıplak olarak hvuza girerler

_____________________________






Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwerpg-bt.yetkinforum.com
Maryse
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 171
Rep : 193
Rep : 1
Kayıt tarihi : 30/06/10
Nerden : Montreal, Quebec

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 5:38 pm

Maryse gelir..
"Burda parti olduğunu duyduuumm... Razz" der Very Happy
Ve bir bardak viski alır ve oturur.


Out: berke azma !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Save_Us.Y2J
Üst Düzey Adminstatör
Üst Düzey Adminstatör


Mesaj Sayısı : 1135
Rep : 1291
Rep : 15
Kayıt tarihi : 30/06/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 5:39 pm

Evet parti yılın partisi der havuzdan doğru çıkar üstünü giyinir Marysein yanına gider selam dostum parti nasıl der ve Disko ışıkları açılır KOPUN LAN die bağırır

_____________________________






Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwerpg-bt.yetkinforum.com
Randy Orton
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 183
Rep : 179
Rep : 0
Kayıt tarihi : 01/07/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 5:39 pm

Randy Alır Adriana lima ile bi odaya çekilirler ve dps 3 de sd 2011 oynarlar Very Happy

_____________________________

Randy Orton ..!! The Viper ..!!



En son Randy Orton tarafından Çarş. Eyl. 15, 2010 5:42 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Save_Us.Y2J
Üst Düzey Adminstatör
Üst Düzey Adminstatör


Mesaj Sayısı : 1135
Rep : 1291
Rep : 15
Kayıt tarihi : 30/06/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 5:41 pm

RANDYYYYYYY !!! AZMA MESAJINI DEĞİŞTİR !!

Jericho Dans etmeye başlar yani kopar

_____________________________






Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwerpg-bt.yetkinforum.com
Straight Edge Superstar
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 766
Rep : 932
Rep : 59
Kayıt tarihi : 30/06/10
Nerden : Chicago/Illinois

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 5:51 pm

Punk koşarak gelir üstü başı yırtılmıştır peşindede bi adam vardır punk partiye eli boş gelmemek için çikolata alır sonra eksik para verir geç kalıncada üstü kalsın diyip koşar bizim satıcıda eksik para verip kaçtı diye punkın kafaya bi taş atar sonrası yuruklar içieri girer ve jerinin arkasına saklanır sonra bakar ve höyöööhöytt diye bi ıslık öttürü lan pariye bak bee sonra eline bi megafon alır ve lan satıcı yanımda insan üstü varlıklar tamammı adam ol yoksa karışmam hee der ve işim var der ve hemen kızların yanına oturur meraba kızlar ben punk cm punk en sigara içmem sende çok güzelsin der ve kız konuşur BEN ERKEĞİM LAN ÖKÜZ anneeee der ve kaçar odadan sonra jerinin kucağında bulur kendini "olm eve kız alırken cinsiyetine bak lan altıma ediodum neyse açık büfe nerde xDé
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/profile.php?id=635929099
Maryse
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 171
Rep : 193
Rep : 1
Kayıt tarihi : 30/06/10
Nerden : Montreal, Quebec

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 5:54 pm

out: Oy saçmalıklarını çok özlemişim kanky Crying or Very sad

Maryse:
"Selam Punk. Nerelerdeydin kaç gündür ? Çok özledik seni ya... Very Happy" der ve Punk'a sarılır Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Save_Us.Y2J
Üst Düzey Adminstatör
Üst Düzey Adminstatör


Mesaj Sayısı : 1135
Rep : 1291
Rep : 15
Kayıt tarihi : 30/06/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 5:54 pm

Karşında Very Happy senin için pepsi var Very Happy der ve Meganı yanında çağırır lan punk sen iyi birisin ha ama alkol iç lan ne olucak sallla veremmi alkol İstersen sigaarada vereyim der ve Megana döner hadi git arklarınnın yanına otr der poposuna şaplak atar

_____________________________






Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwerpg-bt.yetkinforum.com
Straight Edge Superstar
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 766
Rep : 932
Rep : 59
Kayıt tarihi : 30/06/10
Nerden : Chicago/Illinois

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 5:57 pm

out:poposuna şaplağa öldüm yaaa aklımda canlandırınca bide gül Allah gül xDé
İn:Maryseye sarılır ona bi bakar özlemişim sizi arkilerim bnm jeriye bakar kulağına alkol ve sigara mı hmm senimi kırıcam lan der eline bi pepsi alır bak bnm içkim bu der ve oturu konuşurlar bende chigagodaki köydeydim anamı babamı gördüm heryer boktu yaa int bile yoktu çk kötüyüm Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/profile.php?id=635929099
Save_Us.Y2J
Üst Düzey Adminstatör
Üst Düzey Adminstatör


Mesaj Sayısı : 1135
Rep : 1291
Rep : 15
Kayıt tarihi : 30/06/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 5:59 pm

Tüh be hacı neyse salla dostum der ve 3. viskisini de içer Özledik ama

_____________________________






Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwerpg-bt.yetkinforum.com
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 6:17 pm

John Morrison 2 kızla gelir ve 1 sini Punk a verir Lima yı kendisine alır ve lima yla içki içmeye başlar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Save_Us.Y2J
Üst Düzey Adminstatör
Üst Düzey Adminstatör


Mesaj Sayısı : 1135
Rep : 1291
Rep : 15
Kayıt tarihi : 30/06/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 6:18 pm

Out:Kelly Question Yuh !

Jericho morrisonu ayıplar ve Foxun yanına gider aşkım seni çok seviyorum der ve onu öper

_____________________________






Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwerpg-bt.yetkinforum.com
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 6:20 pm

Morrison:


-Punk la alem yapıcz Jeri der ve Lima yı dudağındna öper
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Save_Us.Y2J
Üst Düzey Adminstatör
Üst Düzey Adminstatör


Mesaj Sayısı : 1135
Rep : 1291
Rep : 15
Kayıt tarihi : 30/06/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 6:21 pm

İyi lan der ve Megan foxla havuza girerler gelin lan der

_____________________________






Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwerpg-bt.yetkinforum.com
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 6:22 pm

Morrison ve Lima da atlar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Save_Us.Y2J
Üst Düzey Adminstatör
Üst Düzey Adminstatör


Mesaj Sayısı : 1135
Rep : 1291
Rep : 15
Kayıt tarihi : 30/06/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 6:30 pm

Çok eğlenirler Meganla Jericho Aqua parka çıkar en yüksekten atlarlar

_____________________________






Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwerpg-bt.yetkinforum.com
Maria Kanellis
Admine
Admine


Mesaj Sayısı : 59
Rep : 70
Rep : 0
Kayıt tarihi : 13/09/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 6:32 pm

Maria qeLir ben qeLdim der Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Save_Us.Y2J
Üst Düzey Adminstatör
Üst Düzey Adminstatör


Mesaj Sayısı : 1135
Rep : 1291
Rep : 15
Kayıt tarihi : 30/06/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 6:33 pm

Hoş geldin canım der ve mariayı karşılar

_____________________________






Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwerpg-bt.yetkinforum.com
Maria Kanellis
Admine
Admine


Mesaj Sayısı : 59
Rep : 70
Rep : 0
Kayıt tarihi : 13/09/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 6:36 pm

h.b der Very Happy ve Maria bkinisi ile havuza atlar Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Save_Us.Y2J
Üst Düzey Adminstatör
Üst Düzey Adminstatör


Mesaj Sayısı : 1135
Rep : 1291
Rep : 15
Kayıt tarihi : 30/06/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 6:37 pm

Jericho Evin tepesine çıkar ve oda Havuza ordan Balıklama atlar

_____________________________






Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwerpg-bt.yetkinforum.com
The Charismatic Enigma
Co-Admin
Co-Admin


Mesaj Sayısı : 1228
Rep : 1333
Rep : 4
Kayıt tarihi : 30/06/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 6:37 pm

JKeff Gelir selam millet der nasılsınız bakalım der Question

_____________________________

Hayatımın anlamı Kelly Kelly Ve Ben İyiki varsın Kelly Kelly






Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Save_Us.Y2J
Üst Düzey Adminstatör
Üst Düzey Adminstatör


Mesaj Sayısı : 1135
Rep : 1291
Rep : 15
Kayıt tarihi : 30/06/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 6:38 pm

İyi dostm der ve jericho marianın yanına yüzer ve naber der

_____________________________






Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwerpg-bt.yetkinforum.com
Maria Kanellis
Admine
Admine


Mesaj Sayısı : 59
Rep : 70
Rep : 0
Kayıt tarihi : 13/09/10

MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Çarş. Eyl. 15, 2010 6:38 pm

Maria Havuzda 10 takla atr snra anıta kalkar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee   Bugün 12:17 am

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Years Of The Partyyyyy-Jerichoo Hausee
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 4 sayfasıSayfaya git : 1, 2, 3, 4  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Wwe Rpg :: WWE Kent :: Parti Alanı-
Buraya geçin: